Des d’aquesta secció podreu consultar els procediments necessaris per dur a terme totes les gestions relacionades amb la vostra salut, com ara l’obtenció de documents i informes, l’accés als serveis, la cerca de centres i equipaments, la sol·licitud d’ajuts i de retorn de despeses econòmiques, o la comunicació de reclamacions i denúncies.
Els procediments s’organitzen per temàtiques per tal de facilitar-vos la cerca.
Recordeu que disposeu de tres canals de comunicació amb el sistema per fer tràmits no presencials:
- La Meva Salut (LMS). Des del vostre espai digital de salut personal us podeu descarregar el pla de medicació per anar a la farmàcia a buscar els medicaments. També hi podeu consultar els resultats de les anàlisis clíniques i les proves diagnòstiques, anul·lar o reprogramar les visites planificades amb els professionals, o obtenir certificats i informes relacionats amb la salut, entre molts altres serveis.
- Citasalut.gencat.cat. Aquesta eina facilita la resolució de les vostres sol·licituds, tant de cites amb els professionals de l’atenció primària com de consultes i gestions administratives.
- 061 Salut Respon. És un servei d'atenció telefònica i en línia, disponible 24 hores i 365 dies l'any, que podeu fer servir per realitzar tràmits administratius i sempre que tingueu un dubte, una consulta o un problema de salut que no sigui una emergència.