Tràmits entitats formadores en l'ús del DEA
- Autorització per operar com a entitat formadora per a l’ús de desfibril·ladors (DEA) per personal no sanitari i inscripció i modificació de dades en el Registre.
- Inscripció, modificació i cancel·lació de les dades del Registre de desfibril·ladors fora de l’àmbit sanitari (DEA).
- Accés a l'Àrea Privada de Centres.
Informació general
- El títol que expedeix el centre acreditat és vàlid per justificar els coneixements necessaris per fer servir el DEA.
- No caldrà expedir el carnet DEA, ni pagar la taxa.
- En aquest títol hi ha de constar que el centre està autoritzat per la Direcció General d’Ordenació Professional i Regulació Sanitària.
- Els centres formatius hauran d’introduir el personal format a l'Àrea Privada de Centres per mantenir el registre oficial.
Per a més informació o enviament de documentació contacteu mitjançant la bústia de correu electrònic: dea.salut@gencat.cat
Normativa
-
DECRET 151/2012, de 20 de novembre, (Obre en una nova finestra)
pel qual s'estableixen els requisits per a la instal·lació i l'ús de desfibril·ladors externs fora de l'àmbit sanitari i per a l'autorització d'entitats formadores en aquest ús.