La iniciativa Decisions Compartides presentarà l’actualització de l’eina en Anticoncepció com a part de la Taula 2: Millorant el consell contraceptiu del XXIX Simposi de la Societat Catalana de Contracepció. La jornada tindrà lloc presencialment a l’auditori de Can Caralleu de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears el pròxim dijous 13 de març de 9 a 20 h.
En aquesta jornada, Montse Moharra, que lidera la iniciativa, explicarà el paper de les decisions compartides en l’elecció del mètode contraceptiu a través de l’eina en Anticoncepció, que informa la ciutadania sobre els diferents mètodes disponibles actualment i ajuda les persones a prendre decisions sobre quin és el mètode idoni per a la seva situació personal a partir dels seus valors i preferències.
L’eina, que es va publicar l’any 2021 per primer cop, és la més visualitzada dins la web de la iniciativa, assolint més del 50% de les visites totals de Decisions Compartides. Per a la seva actualització, que es publicarà pròximament, s’ha realitzat una revisió sistemàtica dels continguts de l’eina juntament amb professionals per tal d’aconseguir una font d’informació útil, fiable i veraç a disposició ciutadana.
- Què? Presentació de l’actualització de l’eina de Decisions Compartides en Anticoncepció
- On? Auditori de Can Caralleu de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears
- Quan? 13 de març de 9 a 20h
- Qui organitza? Societat Catalana de Contracepció