Sóc una persona activa?

El vostre nivell d'Activitat física en un instant!

IMPORTANT: Penseu que cada moviment COMPTA! Cal omplir els camps de test d'activitat física i les dades personals!

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Activitat física vigorosa*

Activitat vigorosa...

Córrer, futbol, bàsquet, voleibol, hoquei, tennis, aeròbic, spinning, exercicis amb pesos, arts marcials, saltar a corda, pujar una muntanya, cavar a l'hort, professions molt físiques com cavar o de càrrega com portar maons, caminar ràpid o pujar escales portant pes.

Quants dies de la setmana passada vau fer una activitat física d’intensitat vigorosa?

0
1
2
3
4
5
6
7
dies
0 1 2 3 4 5 6 7

Heu de seleccionar el nombre de dies abans d’emplenar els minuts del dia més representatiu

En un d’aquests dies que heu indicat, quants minuts en total vau estar fent activitat física vigorosa? (trieu el dia més representatiu)

minuts

Heu d’escriure els minuts d’activitat física del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Activitat física moderada*

Activitat moderada...

Caminar a pas lleuger, classes de gimnàstica de manteniment, d'estiraments, de ioga, de gimnàstica a l'aigua, d'aeròbic suau, exercicis amb pesos lleugers, golf, natació suau, balls de saló, passejar en bicicleta, skateboard, feines de la llar com: netejar vidres, fregar el terra, moure mobles, professions com pintor (parets), mecànic de cotxes, manobre, lampista, carter...

Quants dies de la setmana passada vau fer al menys una estona activitat física d’intensitat moderada?

0
1
2
3
4
5
6
7
dies
0 1 2 3 4 5 6 7

Heu de seleccionar el nombre de dies abans d’emplenar els minuts del dia més representatiu

En un d’aquests dies que heu indicat, quants minuts en total vau estar fent aquesta activitat d’intensitat moderada? (trieu el dia més representatiu)

minuts

Heu d’escriure els minuts d’activitat física del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Caminant*

Caminant...

Totes les estones que camineu: anar a treballar, a comprar, a buscar els nens a l'escola, a passejar, a passejar el gos, a fer gestions a la pròpia feina.

En la darrera setmana, quants dies vau caminar com a mínim 10 minuts?

0
1
2
3
4
5
6
7
dies
0 1 2 3 4 5 6 7

Heu de seleccionar el nombre de dies abans d’emplenar els minuts del dia més representatiu

En un d’aquests dies que vau caminar, indiqueu aproximadament els minuts que vau caminar en total? (trieu el dia més representatiu)

minuts

Heu d’escriure els minuts d’activitat física del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Asseguts*

Asseguts...

L'estona que esteu asseguts a la feina, a casa, al cotxe, a l'autobús, al tramvia, al metro, al tren.

Quantes hores vau estar asseguts en un dia no festiu de la setmana passada? (trieu el dia més representatiu)

0
1
2
3
4
5
6
0 1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
hores
7 8 9 10 11 12

Heu de seleccionar les hores d’estar assegut del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Dades generals*

Edat

Heu de seleccionar la vostra edat abans de continuar amb el test

Sexe

Masculí
Femení

Heu de seleccionar el vostre sexe abans de continuar amb el test

Masculí Femení

Estudis

Heu de seleccionar els vostres estudis abans de continuar amb el test

Dades institucionals (opcional)

Identificador

Institució

Responsable

Correu

Resultat del test

Enhorabona

El vostre nivell d'activitat física és molt bo!

Realitzeu un nivell alt d’activitat física. Els beneficis de l’activitat física per a la salut són acumulatius i sumeu tanta activitat com sigui possible!
Independentment del vostre nivell d’activitat física, es important minimitzar el temps assegut (sedentarisme), donat que és un risc per a la salut. Trenqueu amb el sedentarisme posant-vos drets cada hora.

Seguiu així!

Trucs per a ser més actiu

Activitat Física al Canal Salut

Rutes saludables

Molt bé!

El vostre nivell d'activitat física és bo!

Feu suficient activitat física per a una bona salut.
Recordeu que els beneficis de l’activitat física són acumulatius, i podreu obtenir més beneficis si augmenteu la quantitat o intensitat d’activitat física.
Per exemple, si ja realitzeu 30 minuts d’activitat física moderada cada dia, podeu millorar afegint exercicis de força i estiraments 2 dies per setmana o bé, afegir 20 minuts d’activitat física vigorosa 3 dies a la setmana.
Independentment del vostre nivell d’activitat física, es important minimitzar el temps assegut (sedentarisme), donat que és un risc per a la salut. Trenqueu amb el sedentarisme posant-vos drets cada hora.

Seguiu així!

Trucs per a ser més actiu

Activitat Física al Canal Salut

Rutes saludables

El vostre nivell d'activitat física és baix.

El vostre nivell d’activitat física és insuficient. Per a millorar la salut i prevenir malalties els experts recomanen fer 30 minuts d’activitat física d’intensitat moderada al menys 5 dies a la setmana, o 20 minuts d’activitat física intensa al menys 3 dies a la setmana.
Per aconseguir-ho, assegureu-vos de sumar un total de 30 minuts al final del dia. No cal que els 30 minuts siguin seguits, els podeu acumular fent petites estones d’activitat al llarg dia.
Independentment del vostre nivell d’activitat física, es important minimitzar el temps assegut (sedentarisme), donat que és un risc per a la salut. Trenqueu amb el sedentarisme posant-vos drets cada hora.

Afegiu moviment al vostre dia a dia!

Trucs per a ser més actiu

Activitat Física al Canal Salut

Rutes saludables