Coronavirus

Recursos d'atenció no presencial

L’atenció no presencial que teniu disponible es presta amb els recursos següents:

Servei d'eConsulta

Des de La Meva Salut (LMS), l'espai digital de salut personal, podeu accedir a l’eConsulta, una eina que permet enviar consultes al metge o metgessa d'atenció primària en qualsevol moment del dia i des de qualsevol dispositiu, amb la possibilitat d'afegir-hi fitxers annexos, com ara imatges. L'eConsulta és un instrument que cada professional activa amb els seus pacients.

Si no teniu accés a La Meva Salut, podeu demanar-lo mitjançant un formulari electrònic, que es va habilitar amb motiu de la pandèmia de la COVID-19 i que continua actiu.

Servei de videoconsulta

A través d’aquest canal, el vostre metge o metgessa us pot atendre mentre us veu.

Per poder fer ús d'aquest servei només heu de tenir a casa un telèfon mòbil amb correu electrònic o un ordinador amb accés a Internet que disposi de navegador tipus Chrome, Firefox o Mozilla.

El professional sanitari us enviarà un correu electrònic amb un enllaç i la data i l'hora prevista per a la videoconsulta.

App STOP COVID19 CAT

Des d’aquesta aplicació mòbil o des del navegador web https://covid19xat.catsalut.cat/ podeu fer el seguiment i vigilància dels símptomes de la COVID-19.

Els professionals que hi ha al darrere activaran, si és necessari, els serveis del centre d’atenció primària o els serveis d’emergències mèdiques.

App GestioEmocional.cat

Mitjançant aquesta aplicació mòbil o el navegador web https://gestioemocional.cat/ podreu fer una avaluació de la vostra salut mental, disposar d'eines per gestionar els símptomes de malestar, accedir a recursos professionals de salut mental, i rebre indicacions i consells sobre què cal fer en cada situació.

061/Salut Respon

És un servei d'atenció telefònica i en línia que podeu fer servir sempre que tingueu un dubte, una consulta o un problema de salut que no sigui una emergència.

Amb una trucada al 061, podeu rebre informació sobre els serveis i les prestacions sanitàries, sol·licitar assistència, o aclarir dubtes sobre el tractament que us han indicat.

També podeu fer la vostra consulta a través del xat o del formulari en línia.

Data d'actualització:  23.10.2020