La campanya s'adreçava a les dones de vint-i-cinc a seixanta-cinc anys amb un triple objectiu:
- Conscienciar la població femenina de Catalunya dels perills generals i específics de gènere que comporta el tabaquisme.
- Emfasitzar els aspectes positius de l'abandonament.
- Oferir informació pràctica de com deixar de fumar.
- Emfasitzar els aspectes positius de l'abandonament.
- Oferir informació pràctica de com deixar de fumar.
Es va difondre en l'àmbit dels mitjans de comunicació de masses durant, aproximadament, quatre setmanes.

Mitjans de comunicació
Premsa: Anuncis (B/N)
3 models
Revistes: Anuncis (color)
3 models
Televisió: Espots (20")
4 espots

Distribució de materials
- Llibrets. Cinquanta maneres curioses, enginyoses i eficaces de deixar de fumar (50.000 unitats). Es van trametre directament (de franc) a les persones que ho demanaven telefònicament al número 906 35 05 05, o emplenant el qüestionari en línia, fins a esgotar-ne les existències.
- Cartells (100.000 unitats):
- Àmbit de l’atenció primària: 75.000 unitats.
- Àmbit atenció especialitzada (pneumo, cardio, gine/obst, pediatria, etc.): 15.000 unitats.
- Unitats tabaquisme/xarxes tabac: 1.000 unitats.
- Ensenyament/universitats: 2.500 unitats.
- Altres (ICD, ICO, INWAT, etc.): 6.500 unitats.
- Àmbit de l’atenció primària: 75.000 unitats.
- Fullets (500.000 unitats):
- Àmbit de l’atenció primària: 350.000 unitats.
- Àmbit atenció especialitzada (pneumo, cardio, gine/obst, pediatria, etc.): 75.000 unitats.
- Unitats tabaquisme / xarxes: 5.000 unitats.
- Àmbit ensenyament/universitari: 20.000 unitats.
- Altres (ICD, ICO, INWAT, etc.): 50.000 unitats.
- Àmbit de l’atenció primària: 350.000 unitats.
- Informe tècnic. Dona i tabac: Informe d'un grup de treball del Consell Assessor sobre tabaquisme a Catalunya (3.000 unitats).
- Distribució en l’àmbit professional, especialment sanitari; també es va fer arribar als llocs on es planificaven i gestionaven les polítiques equitatives.
Data d'actualització:
24.01.2011