• Imprimeix

Soc una persona activa?

El vostre nivell d'Activitat física en 1 instant!

IMPORTANT: Penseu NOMÉS en les activitats físiques que han durat estones de 10 minuts seguits o més. Cal omplir els camps de test d'activitat física i les dades personals!

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Activitat física vigorosa*

Activitat vigorosa...

Córrer, futbol, bàsquet, voleibol, hoquei, tennis, aeròbic, spinning, exercicis amb pesos, arts marcials, saltar a corda, pujar una muntanya, cavar a l'hort, professions molt físiques com cavar o de càrrega com portar maons, caminar o pujar escales portant pes.

Quants dies de la setmana passada vau fer una activitat física d’intensitat vigorosa? (durant 10 minuts seguits o més)

1
2
3
4
5
6
7
dies
1 2 3 4 5 6 7

Heu de seleccionar el nombre de dies abans d’emplenar els minuts del dia més representatiu

En un d’aquests dies que heu indicat, quants minuts en total vau estar fent activitat física vigorosa? (trieu el dia més representatiu)

minuts

Heu d’escriure els minuts d’activitat física del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Activitat física moderada*

Activitat moderada...

Classes de gimnàstica de manteniment, d'estiraments, de ioga, de gimnàstica a l'aigua, d'aeròbic suau, exercicis amb pesos lleugers, golf, natació, balls de saló, passejar en bicicleta, skateboard, feines de la llar com: netejar vidres, fregar el terra, moure mobles, professions com pintor (parets), mecànic de cotxes, manobre, lampista, carter...

Quants dies de la setmana passada vau fer al menys una estona activitat física d’intensitat moderada? (10 minuts seguits o més)

1
2
3
4
5
6
7
dies
1 2 3 4 5 6 7

Heu de seleccionar el nombre de dies abans d’emplenar els minuts del dia més representatiu

En un d’aquests dies que heu indicat, quants minuts en total vau estar fent aquesta activitat d’intensitat moderada? (trieu el dia més representatiu)

minuts

Heu d’escriure els minuts d’activitat física del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Caminant*

Caminant...

Totes les estones que camineu: anar a treballar, a comprar, a buscar els nens a l'escola, a passejar, a passejar el gos, a fer gestions a la pròpia feina.

En la darrera setmana, quants dies vau caminar com a mínim 10 minuts?

1
2
3
4
5
6
7
dies
1 2 3 4 5 6 7

Heu de seleccionar el nombre de dies abans d’emplenar els minuts del dia més representatiu

En un d’aquests dies que vau caminar, indiqueu aproximadament els minuts que vau caminar en total? (trieu el dia més representatiu)

minuts

Heu d’escriure els minuts d’activitat física del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Asseguts*

Asseguts...

L'estona que esteu asseguts a la feina, a casa, al cotxe, a l'autobús, al tramvia, al metro, al tren.

Quantes hores vau estar asseguts en un dia no festiu de la setmana passada? (trieu el dia més representatiu)

1
2
3
4
5
6
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
hores
7 8 9 10 11 12

Heu de seleccionar les hores d’estar assegut del dia més representatiu abans de continuar amb el test

Dades generals*

Edat

Heu de seleccionar la vostra edat abans de continuar amb el test

Sexe

Masculí
Femení

Heu de seleccionar el vostre sexe abans de continuar amb el test

Masculí Femení

Estudis

Heu de seleccionar els vostres estudis abans de continuar amb el test

Dades institucionals (opcional)

Identificador

Institució

Responsable

Correu

Resultat del test

Enhorabona

El vostre nivell d'activitat física és molt bo!

Continueu fent activitat física sempre que pugueu.
Procureu també fer dos o tres dies d’esport (fer estiraments, algun entrenament de força, classes de gimnàstica a l’aigua, per exemple).
Els beneficis de l’activitat física i l’exercici per a la salut són acumulatius i cal sumar tant com sigui possible!

Molt bé!

Feu la quantitat d’activitat física recomanada per millorar la vostra salut.

De totes formes, cal saber que els beneficis de l’activitat física són acumulatius. Això vol dir que si augmenteu una mica més la vostra activitat els beneficis per la salut seran més grans.
Per exemple, si ja realitzeu 30 minuts d’activitat física moderada cada dia, podeu millorar afegint exercicis de força i estiraments 2 dies per setmana o bé, afegir 20 minuts d’activitat física vigorosa 3 dies a la setmana.

El nivell d’activitat física encara és baix per a que tingui un efecte beneficiós per a la vostra salut.

Els experts recomanen com a mínim 30 minuts d’activitat física d’intensitat moderada (quasi) tots els dies de la setmana.
Per aconseguir-ho, assegureu-vos de sumar un total de 30 minuts al final del dia.
No cal que els 30 minuts siguin seguits, els podeu acumular en estones de 10 minuts.
Per exemple: caminar 10 minuts al matí, 10 minuts al migdia i 10 minuts a la tarda.
Si a més podeu practicar algun esport 2 o 3 dies a la setmana, encara millor!