• Imprimeix

De nit, tingues-ho clar (2004)

Foto De nit tingues-ho clar

Els objectius de la campanya eren dos: d'una banda, aconseguir que la informació preventiva fos present en els espais d'oci nocturn d'una manera continuada sense necessitat d'un suport professional presencial; i de l'altra, la sensibilització de les persones propietàries i treballadores d'aquests establiments en temes de salut i seguretat, convidant-los a involucrar-se amb el desenvolupament de les línies de treball iniciades pel Consens per una nit més segura.

Els tríptics i cartells de "De nit, tingues-ho clar" simulaven situacions a les quals s'enfronten moltes persones joves que van de marxa el cap de setmana. Es transmetien elements de reflexió, fomentant actituds crítiques i proposant conductes alternatives. S'introduïen elements nous com podien ser cuidar-se entre amics o donar protagonisme a la dona.

El Consens per a una nit més segura va reunir l'any 2002 les diferents administracions i agents representatius del sector del lleure nocturn (propietaris i gestors d'espais de la nit, forces de seguretat, professionals sanitaris, grups de prevenció, personal investigador i educador, artistes i espectadors...) amb l'objectiu d'aconseguir línies de consens per a la millora de la seguretat i de la salut dels establiments d'oci nocturn.
 

Data d'actualització:  17.01.2011