• Imprimeix

De nit, decideixes tu? (2006)

Foto De nit, decideixes tu? 2006

L'objectiu de la campanya era ajudar la gent jove a prendre les decisions quan surten de festa, informant sobre els riscos de determinades conductes i promovent una actitud crítica enfront les opcions que trobin durant la nit.

Es van editar quatre mil pòsters i vuit mil adhesius per difondre en àmbits d'oci nocturn, discoteques i pubs. Aquests materials estaven dissenyats sense un discurs directiu (que podia provocar rebuig), ni alarmista (que podia provocar una dissonància amb l'experiència i augmentar una percepció de falsedat del missatge).

El pòster pretenia fer reflexionar sobre la presa de decisions amb un eslògan que preguntava "De nit, decideixes tu?". L'adhesiu, per col·locar als serveis, tracta de manera específica el consum de cocaïna, una de les prioritats a nivell de salut pública. Aquesta substància segueix una tendència d'acceptació, prestigi i difusió en molt tipus de contextos, grups d'edat, àmbits de festa i àmbits privats.
 

Data d'actualització:  17.01.2011