• Imprimeix

Cànnabis: Una mirada crítica (2005)

L'objectiu de la campanya era augmentar la percepció del risc de consumir cànnabis (en forma d'herba o resina premsada), especialment dels grups més joves, fent-los veure que és important que siguin crítics amb els discursos actuals pro consum que minimitzen els riscos i magnifiquen els beneficis de consumir-ne.

S'adreçava a joves d'entre catorze i vint-i-vuit anys, majoritàriament residents en nuclis urbans de Catalunya, amb la finalitat que pensessin que consumir cànnabis és una moda més, potenciada perquè la gent jove consumeixi nous productes. I es volia, també, trencar els falsos mites que l'envolten per fer-ne el consum desitjable. Per exemple, que fumar cànnabis és més sa que fumar tabac.

El cartell de la campanya es va escollir mitjançant un concurs patrocinat pel Departament de Salut i promogut per FOSCAD (Foment de la Salut Mental contra les Addiccions) i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.
 

Data d'actualització:  17.01.2011